Nayeem Riddhi
Forum Replies Created
Your setup is ok, https://pipstrend.com/download/%d8%aa%d8%b9%d9%84%d9%85-%d8%aa%d8%af%d8%a7%d9%88%d9%84-%d8%a7%d9%84%d8%b9%d9%85%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d9%84%d8%b1%d9%82%d9%85%d9%8a%d8%a9/ it is doing payment process for purchasing this product. Please kindly check.
Thank you
I have tested here, https://www.mebders.tr/wp-admin/post.php?post=4264&action=edit, it is working properly here. Please kindly check.
Thank you
please kindly share the login URL too.
Thank you
Hello x472134,
Hope you are well. And sorry for the inconvenience. Can you please kindly let me know which version of free or Pro version of WPDM plugin you are using? I have checked from both free and Pro version. From both end it is working properly as expected. If possible, can you please, give your temporary wp-admin login details in a private reply to check the issue.
Thank you and regards
Hi marwanist12,
Thank you for the details and screenshots.
This behavior is actually controlled by PayPal, not the plugin. On mobile devices, PayPal sometimes hides the “Pay with Debit/Credit Card” (guest checkout) option and encourages users to log in to their PayPal account instead.
This can depend on:
Your PayPal account settings (guest checkout enabled or not)
User location and PayPal regional policies
PayPal’s mobile UI behavior
We recommend checking:
That “PayPal Account Optional” (guest checkout) is enabled in your PayPal account
Testing from different devices, browsers, or networks
Trying in an incognito/private browser window
If the option is still not visible on mobile, it is likely due to PayPal’s own checkout flow and restrictions rather than an issue with Download Manager.
Please let us know if you need further assistance.
Thank you
Hello marwanist12,
Hope you are well. Can you please let me know the credit card option you are getting from Desktop browser and the option you are not getting from the Mobile device, also please let me know which browser you are trying from mobile. Please kindly check.
Thank you
If you want the older version of 7.2.1, you can download it from here, https://we.tl/t-249rMCRhXgms16AN, Please kindly check.
Thank you
Really again sorry for the inconvenience. I have again forwarded your concern to our team. Thanks for your patience.
Thank you
Please kindly add the below css on Customizer > Additional CSS section.
.dark-mode .circle {
color: #ffffff !important;
}
.counter-panel .panel-body {
margin: 5px;
}
.counter-panel.card {
width: 300px;
}
.counter-panel .panel-footer {
text-align: center;
}
#wpdmw8 {
text-align: center !important;
display: block;
width: 100%;
}
Please kindly check and let me know if it works for you.
Thank you
Hello Arianna Bellizzi,
Hope you are well. And sorry for the inconvenience. We generally not keep archive versions of WPDM Pro version. Can you please let me know which issue you are facing with latest versions of Amazon S3 addon and WPDM Pro plugin? Please kindly check and let me know.
Thank you and regards
Hello HappyHelper,
Hope you are well. We are checking the issue. I have already forwarded it to our related team authority regarding the issue. Please kindly check and let me know if you have any more queries.
Thank you and kind regards
I have information from our team that the view count is working properly. However, counts are often delayed (updating every 1 hour) due to caching mechanisms. Logged-in users bypass the cache, so they see real-time updates. Please check and let me know if you have any more queries.
Thank you.
Please kindly share the related URLs and also If possible, please, give your temporary wp-admin login details in a private reply to adjust those issues.
Thank you and regards
Hello HappyHelper,
Hope you are well. I have checked your issue. I have already forwarded your issue to our team. Please kindly check and let me know if you have any queries more.
Thank you
Hello Michael Shead,
Hope you are well. Auto-renewal should charge once a year for one purchase. You can share with us details of how many purchases you have. If multiple purchases aren’t showing on the dashboard, though you are being charged, please kindly share the order ID details from the mail you are receiving. And for cancelling auto-renew please send an order note from your account , you can follow this article, https://www.wpdownloadmanager.com/doc/how-do-i-turn-off-auto-renew-for-my-wpdm-pro-subscription. Please kindly check and let me know if you have any queries.
Thank you and kind regards
Hello Ishan Bhandari,
Hope you are well. It can be adjusted via settings Downloads > Settings > User Interface for bigger download button. If you have already did that, Please kindly share the related URLs and also share how big button you want, also what background color you want to give or adjust. If possible, please, give your temporary wp-admin login details in a private reply to adjust those issues.
Thank you and regards
I have information from our team that, Please kindly share wp-admin credentials for a quick fix for the pro version. Please kindly check.
Thank you
Thank you for your appreciated patience. I have again forwarded the issue to the relevant team. Please check and let me know if you have any more queries.
Thank you and kind regards.
Glad to hear that. However, if you need further help with anything else, then please don’t hesitate to open a new topic. If you get some free moments, can you please give us a 5* here https://wordpress.org/support/plugin/download-manager/reviews/?rate=5#new-post, It will inspire us a lot. Thanks in advance.
Thank you again and regards
I have information from our team that, Instead of placing all files in a single package, the recommended approach is to create separate download packages for each role. For example:
File 1 → Package for Role 1
File 2 → Package for Role 2
File 3 → Package for Role 3
You can then organize these packages under different categories if needed and assign access permissions based on user roles.
If you don’t like this please kindly send a customization request here, https://www.wpdownloadmanager.com/download/custom-upgrade-service/. Please kindly check.
Thank you
I have already forwarded it to our related team authority regarding the issue. Please kindly check and let me know if you have any more queries.
Thank you and kind regards
I can’t able to say, but I have updated WPDM to the latest version. Please kindly let me know if the issue has been fixed or not. Please kindly check.
Thank you
I have tested here, https://emcentre.com/wpdm-test/, it is working propely here. Please kindly check.
Thank you and regards
Hello Pranav Deobhakta,
Hope you are well. And sorry for the inconvenience. Please kindly share the related URLs. if possible, please, give your temporary wp-admin login details in a private reply to check the issue.
Thank you and regards
Hello Marco,
Hope you are well.
Question 1: How to print the membership name in the approval email
The approval email sent when a user gets access to the reserved area (membership) is called “New Subscription”.
To add the membership name to this email:
1. Go to WordPress Admin > Downloads > Templates > Email Templates
2. Find the email template labeled “New Subscription”
3. Click Edit
4. In the email subject or message, use this string:
[#plan#]
Example usage:
Subject:
Your membership to [#plan#] has been approved!
Message:
Hello [#display_name#],
Your membership [#plan#] has been approved and you now have access to the reserved area.
Thank you!
—
Question 2: Bulk blocking access to a membership
Currently, there is NO built-in bulk blocking feature in this plugin.
What you can do now:
– Cancel subscriptions individually (one by one) from Memberships → Subscriptions
– Remove membership roles from users via WordPress Users admin panel
To add bulk blocking capability, you would need a customization request. Please kindly knock here with your requirements, https://www.wpdownloadmanager.com/download/custom-upgrade-service/, please kindly check and let me know.
Thank you and regards